Ellenőrző listák(Checklisten) / Auditok / Kockázatértékelés

Az asa-control meghatározza, hogy a vállalat mely területeit kell értékelni. A megfelelő ellenőrző listát(Checklist) a rendszer, mint feladat indítja, a felelős személy (ek) és a végrehajtási határidők, időpontok meghatározásával. Az asa-control innentől átveszi a feladatok elosztását és folyamatosan figyelemmel kíséri a határidőket. Az összes nyitott és befejezett intézkedés csak egy kattintásnyira van a felelős biztonsági munkatárs számára.

 

  • Előre meghatározott ellenőrző listák alapján végezzen kockázatelemzést
  • Automatikus cselekvés, az intézkedések indítása
  • Intézkedések végrehajtása a felelős személyek számára
  • Automatikus értesítés emailben
  • Online kivitelezés megerősítése
  • Jogilag megfelelő dokumentáció
  • Automatikus határidő ellenőrzés és figyelmeztetés
  • Ellenőrzőlista sablonok szelektív biztosítása fa struktúrában
  • A meglévő ellenőrző lista sablonjainak importálása
  • Képek hozzáadása a mérésekhez vagy import auditokhoz (belső vagy külső feladatokhoz)
  • Ellenőrzési sablonok létrehozása, beleértve a kategorizálást
  • A saját értékelési kritériumok rögzítése
  • A külső könyvvizsgálók számára végzett auditok szervezése
  • Az auditok összekapcsolása az ellenőrzési jegyzőkönyvekkel